Informacje dotyczące wystąpienia

1. Praca powinna być wygłoszona przez jednego lub dwóch autorów pracy.

2. Czas przeznaczony na prezentację ustną wynosi 7 minut oraz 3 minuty na dyskusję.

3. Czas 7 minut jest nieprzekraczalny i będzie rygorystycznie przestrzegany przez Członków Komitetu Organizacyjnego, Prowadzącego Sesję oraz Członków Komitetu Naukowego. Za każdą rozpoczętą dodatkową minutę będą odliczane punkty (każdy Członek Komitetu Naukowego odejmuje 1 punkt od sumarycznego wyniku punktowego za każdą rozpoczętą minutę).

4. Wszyscy Autorzy wygłoszonej pracy są zobowiązani do uczestnictwa w dyskusji po zakończonej prezentacji. Komitet Naukowy danej sesji ma prawo zadać pytanie, dotyczące prezentowanej pracy, każdemu z autorów pracy. Prawo do zadawania pytań mają również wszyscy obecni Uczestnicy Konferencji.

5. Do dyspozycji Autorów prac będzie rzutnik multimedialny. Prezentacje należy przygotować tylko w formacie zgodnym z programem Microsoft PowerPoint oraz dostarczyć drogą elektroniczną na adres mailowy sisc@365.sum.edu.pl lub osobiście członkom Komitetu Organizacyjnego najpóźniej do dnia 04.05.2025r. Po tym terminie jest możliwe jednokrotne dostarczenie zmodyfikowanej prezentacji multimedialnej w trakcie trwania konferencji.

6. Prezentacje przygotowane w innych jak Microsoft PowerPoint programach (Prezi itp.) zostaną przyjęte do przedstawienia po konwersji do formatu zgodnego z Microsoft PowerPoint.

7. Animacje i filmy są zamieszczone w prezentacji multimedialnej na wyłączne ryzyko Autorów.

8. Plik z prezentacją powinien być opisany w następujący sposób: Numer pracy w ramach sesji, litera sesji, tytuł pracy, imię i nazwisko osoby lub osób wygłaszających (tj. 1.Sesja A ,,Tytuł pracy” Jan Kowalski, Anna Nowak)

9. Niedostarczenie prezentacji zgodnej z regulaminem w terminie, spowoduje dyskwalifikację pracy.

 

Informacje dot. sesji plakatowej:

1. Plakat należy złożyć w dniu 09.05.2025r. podczas rejestracji oraz umieścić plakat w wyznaczonym przez Komitet Organizacyjny miejscu. W przypadku obecności na konferencji dopiero od drugiego dnia możliwe jest złożenie go później, jednak uprasza się o poinformowanie o tym wcześniej.

2. Na czas trwania Konferencji plakaty zostaną wywieszone w miejscu odbywania się Sympozjum. W sobotę (10.05.2025) w godzinach 17.15-18.00 odbędzie się sesja plakatowa, podczas której wszyscy autorzy plakatów są zobowiązani do dyskusji i odpowiedzi na pytania Jury oraz innych Uczestników Konferencji.

3. Wymagana wielkość plakatu to format A1 (594×841 mm).

4. Na plakacie należy umieścić tytuł pracy naukowej, imiona i nazwiska autorów oraz opiekuna pracy, pełną nazwę katedry i kliniki.

Deklaracja Dostępności
Serwisy internetowe Śląskiego Uniwersytetu Medycznego wykorzystują pliki cookie w zakresie niezbędnym do ich prawidłowego funkcjonowania oraz w celu dostosowywania i poprawiania sposobu ich działania.
OKCzytaj więcej